به یاد (تارنمای بهبود یادگیری)

به یاد (تارنمای بهبود یادگیری)

"در دل من چیزی است ،
مثل یک بیشه ی نور ،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است ، که مرا می خواند ."
سهراب سپهری

تارنمای "به یاد" در آبان ماه سال 97 به پشتوانه 5 سال فعالیت در فضای مجازی، با محوریت پرداختن به مقطع دبستان و بهبود آموزش و یادگیری آغاز به کار کرد.

behyad.blog.ir

بایگانی
  • ۱
  • ۰

با سلام و وقت بخیر

خب بعد از چند روز بالاخره فرصت کردم تا یه پست خوب براتون آماده کنم. در این پست قصد دارم یک مقاله در خصوص " موسیقی و اختلال یادگیری ریاضی" تقدیم حضورتون کنم. این مقاله از سلسله مطالبی است که در مجلات رشد چاپ میشه و توسط دکتر مهناز استکی و کاوه مقدم نگارش شده است.

دریافت مقاله" موسیقی و اختلال یادگیری ریاضی"


پ.ن : ما والدین متاسفانه فراموش می کنیم فرزند ما موجودی است که امروز هم وجود دارد و فقط نگرانیم که فرزندمان در آینده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد...

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • مجید مهدی خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی